Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı | Call Center Akustik Yalıtım Malzemeleri

Çağrı merkezi ses yalıtımına en çok ihtiyaç duyulan alanlardan sadece biridir ve yapılan yalıtım sayesinde dış seslerden uzak bir şekilde çalışanlar rahat bir şekilde işlerini sürdürebilmektedir.

Çağrı merkezi ses yalıtımı yapılırken tercih edilecek malzemeler akustik süngerler duvar ve tavanlar için, kumaş kaplı paneller duvar ve tavan için, paravan masalar arası ses geçişini engellemek için ve masa seperatörü masada yan tarafta oturan kişiye ses gidiş gelişinin engellenmesi için seçilecek ses yalıtımı malzemeleri olmalıdır.

çağrı merkezi ses yalıtımı

Sesin tamamen yok edilmesi mümkün değildir ancak en aza indirgemek için ses yalıtımı yapılmaktadır. Sesin minimum seviyeye indirilmesi için masa seperatörleri kullanılmalıdır. Kumaş paneller, baffle paneller ve süngerler gibi ürünlerde tercih edilmelidir.

çağrı merkezi ses yalıtımı

çağrı merkezi ses yalıtımı

Çağrı merkezi ses yalıtımı uygulamalarının yapılmaması bir çok olumsuzluğa yol açacaktır. Gürültü kirliliği, uğultu gibi problemler başlı çalarıdır. Ses yalıtım sistemleri arasında akustik panelle beraber akustik şilte kullanılarak sesin yutulması sağlanabilir, gürültü oluşumu engellenebilir.

çağrı merkezi ses yalıtımı

çağrı merkezi ses yalıtımı

Masa seperatörleri konuşma sırasında rahat bir şekilde iletişim almanızı sağlayarak, görev yapan diğer kişilerle beraber meydana gelebilecek ses karmaşası engellenecektir. Çalışan elemanın performansını etkileyecek olan ses yalıtımı çağrı merkezinde kesinlikle uygulanması gereken uygulamalardan birisidir.